اتصالتان به اینترنت را بررسی کنید!
چرا طراحی وب سایت مهم است؟

چرا طراحی وب سایت مهم است؟

header-shape

اگر فقط 15 دقیقه برای مشاهده محتوا در هر سایتی در نظر گرفته شود، بیش از 66 درصد از مردم ترجیح می‌دهند چیزی را با طراحی زیبا در مقابل چیزی خیلی ساده ببینند. طراحی وب سایت شما بخش بسیار مهمی از بازاریابی آنلاین کسب و کار شما است. برای ایجاد یک وبسایت بهتر برای کسب و کار خود، باید اهمیت طراحی وب را درک کنید.

در این مطلب از وبلاگ وبرنگ، در مورد اینکه چرا طراحی سایت مهم است بحث خواهیم کرد و 6 دلیل را برای ضرورت طراحی حرفه‌ای وبسایت در اختیار شما قرار می‌دهیم. اگر برای ایجاد وبسایت رویایی خود به کمک نیاز دارید، همین امروز با شماره 09034955777 تماس بگیرید تا با یک استراتژیست طراحی وبسایت صحبت کنید.

فراموش نکنید، «وبرنگ» فقط خدمات ما را به صورت محلی در استان البرز یا کرج ارائه نمی‌کند. چه به دنبال خدمات طراحی وب در تهران باشید و چه به دنبال خدمات طراحی وب در شیراز، تبریز و یا در هر جای ایران باشید؛ ما شما را با خدمات طراحی وبسایت تحت پوشش قرار می‌دهیم.

چرا طراحی وب سایت مهم است؟

چرا طراحی وب سایت مهم است؟

همانطور که به طراحی مجدد وب سایت خود نگاه می‌کنید، ممکن است اهمیت طراحی وب سایت را تعجب کنید. چگونه بر مخاطبان و کسب و کار شما تأثیر می گذارد؟ بیایید به پنج دلیل مهم بودن طراحی وب نگاه کنیم.

1. اولین برداشت را ایجاد می‌کند

هنگامی که مخاطبان شما از وب سایت شما بازدید می‌کنند، طراحی وبسایت شما اولین تصور آنها را از کسب و کار شما به آنها می‌دهد. آنها در عرض چند ثانیه درباره کسب و کار شما قضاوت خواهند کرد. در این چند ثانیه اول، شما می‌خواهید با طراحی مناسب وبسایتتان تاثیر مثبتی روی مخاطبان خود بگذارید.

اگر وبسایت شما نامطلوب یا قدیمی به نظر می‌رسد، مخاطبان شما بلافاصله تصور منفی از کسب و کار شما خواهند داشت. آنها وبسایت شما را جذاب نمی‌بینند، و این مورد باعث می‌شود آنها خیلی سریع صفحه شما را ترک کنند. و شما بدینوسیله سرنخ‌ها را از دست خواهید داد زیرا آنها صفحه شما را به مقصد صفحه رقیب ترک می‌کنند.

طراحی وبسایت مهم است زیرا بر نحوه درک مخاطب از برند شما تأثیر می‌گذارد. تأثیری که روی آنها می‌گذارید می‌تواند آنها را وادار کند که در صفحه شما باقی بمانند و در مورد تجارت شما اطلاعات بیشتری را کسب کنند یا صفحه شما را ترک کنند و به وبسایت یک رقیب روی بیاورند. یک طراحی وب خوب به شما کمک می‌کند تا سرنخ‌های خود را در صفحه خود نگه دارید.

2. به استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) شما کمک می‌کند

بسیاری از عناصر و شیوه‌های طراحی وب بر نحوه انتشار محتوا در وبسایت شما تأثیر می‌گذارد، که به نوبه خود بر نحوه خزیدن و فهرست‌بندی وبسایت شما توسط عنکبوت‌های موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل است که بهترین شرکت‌های طراحی وبسایت، خدمات سئو را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

این مورد یکی از مهمترین چیزهایی است که نمی‌توانید در وبسایت خود آن را نادیده بگیرید. اگر اصول سئوی داخلی سایت شما مناسب نیست، از همان ابتدای فعالیت خود در یک نبرد سخت برای دیده شدن خواهید جنگید.

جدای از نحوه انتشار محتوا در وبسایت شما، برخی از عناصر طراحی وب می‌توانند مستقیماً روی سئو تأثیر بگذارند. درک طراحی وب اگر با نحوه کار آن آشنا نباشید ممکن است دشوار باشد، اما به بیان ساده، کد شما باید سئوپسند باشد.

بهترین راه برای اطمینان از شیوه‌های مناسب طراحی وب (و متعاقباً دیده شدن توسط موتورهای جستجو) همکاری با آژانس طراحی وب وبرنگ است که خدمات سئو را هم به عنوان بخشی از بسته خدماتی خود به مشتریان ارائه می‌دهد.

3. تصور مثبت را برای خدمات مشتری ایجاد می‌کند

مردم می‌توانند با نگاه کردن به وبسایت شما قضاوت کنند که چگونه با آنها به عنوان یک مشتری رفتار خواهید کرد. طراحی وبسایت شما به آنها بینشی در مورد نحوه نگاه حرفه‌ای شما به مخاطبان می‌دهد. اگر برای طراحی وبسایت خود تلاشی نکنید، مخاطبان شما می‌دانند که برای کمک به آنها نیز تلاش نمی‌کنید.

وبسایت شما مانند یک نماینده خدمات مشتری می‌باشد. اگر وبسایت شما روشن، مدرن و جذاب باشد، مخاطبان شما از صفحه شما استقبال بیشتری خواهند کرد. 

از سوی دیگر، یک سایت قدیمی و غیر جذاب باعث می‌شود کسب و کار شما سرد و دور از انتظار به نظر برسد. مردم نمی‌خواهند کسب‌وکاری را بررسی کنند که به اندازه کافی برای آن‌ها ارزش قائل نیست تا تاثیر اولیه خوبی داشته باشد.

طراحی وب خود را به عنوان چهره دیجیتالی کسب و کار خود در نظر بگیرید. اگر کسی وارد مکان فیزیکی شما شود، آیا نمی‌خواهید که چهره‌ای دوستانه به او سلام کند و با احساس مناسب همکاری و کمک به او خوش‌آمدگویی کند؟ یک طراحی وب به روز و مدرن معادل یک چهره دوستانه است که به بازدیدکنندگان جدید شما خوش‌آمد می‌گوید.

4. باعث ایجاد اعتماد بین مخاطبان شما می‌شود

مردم به وبسایت‌هایی که طراحی ضعیفی دارند اعتماد ندارند. اگر طراحی ضعیف شما را ببینند یا اطلاعات قدیمی به نظر برسد، به سایت شما اعتماد نخواهند کرد. آنها ممکن است سایت شما را به دلیل اینکه طراحی وب به روزی ندارید، سایت شما را مبهم یا سایه‌دار ببینند.

به عنوان مثال به شخصی فکر کنید که به دنبال سفارش عمده به یک شرکت تولیدی است. آنها مقدار زیادی پول خرج می‌کنند، به این معنی که اگر طراحی وبسایت تولیدی شما، اعتماد را منتقل نمی‌کند، کسب و کار دیگری برای انجام سفارش خود پیدا می‌کنند.

از طرف دیگر، یک سایت حرفه‌ای نشان دهنده اعتماد مخاطبان شماست. آنها به کسب و کار شما اعتماد خواهند کرد و در بررسی بیشتر آن احساس راحتی خواهند کرد.

ایجاد اعتماد در بین مخاطبان بسیار مهم است تا آنها در سایت شما باقی بمانند. وقتی بازدیدکنندگان برای مدت طولانی‌تری در سایت شما باقی می‌مانند، فرصت‌های بیشتری برای کسب و کار خود ایجاد می‌کنید تا آن سرنخ‌ها را جذب کند.

5. رقبای شما هم این کار را انجام می دهند

اگر به دلیلی مهم برای اهمیت طراحی وب نیاز دارید، در اینجا یک دلیل بزرگ وجود دارد: رقبای شما در حال حاضر از طراحی وب حرفه‌ای استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید در رقابت با آنها باقی بمانید، باید از طراحی حرفه‌ای در وبسایت خود استفاده کنید.

شما می خواهید وبسایت شما از سایت رقبا متمایز باشد. اگر یک وبسایت قدیمی و بی‌کیفیت دارید، رقیب شما از شما بالاتر خواهد رفت. وبسایت خوب طراحی شده آنها، بهتر از وب سایت شما قدیمی و بی‌کیفت شما عمل می‌کند.

این بدان معنی است که شما سرنخ‌های رقبای خود را از دست خواهید داد. آنها سرنخ‌های بیشتری را به صفحه خود جذب می‌کنند زیرا صفحه آنها جذابتر است.

طراحی وبسایت شما فرصتی برای شماست تا کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنید. هنگامی که با سایر مشاغل رقابت می‌کنید، عموماً خدمات مشابه و قیمت‌گذاری مشابهی دارید. اما شما به چیزی نیاز دارید که کسب و کار شما را از بقیه متمایز کند و آن می‌تواند یک وبسایت با طراحی حرفه‌ای و با کیفیت باشد.

یک وب سایت با طراحی خوب فرصتی برای کسب و کار شما است تا ویژگی‌های منحصر به فرد شما را به نمایش بگذارد. می‌توانید به مخاطبان خود نشان دهید که چرا باید کسب و کار شما را به رقابت انتخاب کنند.

6. یکنواختی ایجاد می‌کند

زمانی که می‌خواهید برای کسب‌وکارتان سرنخ‌های جدیدی به دست آورید، یعنی می‌خواهید برند خود را بسازید. شما می‌خواهید مخاطبان شما با برند شما آشنا شوند تا زمانی که آماده تبدیل شدن هستند شما را انتخاب کنند. طراحی‌های وب آنلاین مهم هستند زیرا به ایجاد ثبات در صفحه شما کمک می‌کنند.

شما باید فونت‌ها، سبک‌ها و طرح‌بندی‌های یکسانی را در تمام صفحات وب‌سایت خود داشته باشید. اگر در هر صفحه طراحی متفاوتی دارید، این باعث می‌شود سایت شما غیرحرفه‌ای به نظر برسد. همچنین ایجاد شناخت برند را چالش برانگیزتر می‌کند زیرا مخاطبان شما نمی‌دانند چه رنگ‌هایی را با برند شما مرتبط کنند.

اگر وب سایت شما سازگار نباشد، مردم از سایت شما به وب سایتی که حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد باز می‌گردند. با ایجاد یکپارچگی، سرنخ‌ها را طولانی‌تر در صفحه خود نگه می‌دارید و آنها را با کسب و کار خود آشنا می‌کنید. با طراحی مجدد سایت خود برای این عنصر کلیدی، سرنخ‌ها و تبدیل‌های بیشتری را به دست خواهید آورد.


نوشته‌های مرتبط با این مطلب
7 عنصر مهم در طراحی وب
  26 خرداد 1403

7 عنصر مهم در طراحی وب

مطالعه در 7 دقیقه
چرا طراحی ریسپانسیو بسیار مهم است؟
  4 تیر 1403

چرا طراحی ریسپانسیو بسیار مهم است؟

مطالعه در 6 دقیقه
چرا ما به یک طراح وب حرفه‌ای نیاز داریم؟
  10 تیر 1403

چرا ما به یک طراح وب حرفه‌ای نیاز داریم؟

مطالعه در 9 دقیقه

logo
© 2024 - کلیه حقوق برای وبرنگ محفوظ است.
اینستاگرام

وبرنگ، توسعه وب و اپلیکیشن

وبرنگ با ارائه راه‌حل‌های جامع و به‌روز در زمینه راه‌اندازی، مشاوره، مدیریت و آنلاین‌سازی کسب‌وکارهای سنتی، به شما کمک می‌کند تا در دنیای پویای امروز، به موفقیت در تجارت آنلاین دست پیدا کنید.

همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره‌مند شوید.

نمادها و مجوزها

Enamad

راه‌هـای ارتبـاطی ما

شماره تماس

09034955777

آدرس ایمیل

info@webrang.net

آدرس

البرز، کرج، 45 متری گلشهر، نبش آذر شرقی، جنب دفتر اسناد رسمی، طبقه اول واحد 3